Specjalista ds. Obsługi Migracji

Dział Obsługi Migracji zajmuje się obsługą klientów, którzy w zdecydowanej większości przypadków zakupili już usługę w LH.pl i są zdecydowani na zlecenie nam przeniesienia swoich stron WWW i skrzynek e-mail od firm konkurencyjnych. W mniejszym stopniu są to klienci, którzy potrzebują przedstawienia oferty, a także podkreślenia różnic między tym, co oferuje LH.pl, a tym, co można otrzymać u konkurencji.

Do działu Obsługi Migracji trafiają klienci, którzy:
• znają już markę LH.pl,
• zostali zachęceni przez naszych Partnerów (agencje interaktywne, webdeveloperów) do skorzystania z naszych usług,
• zapoznali się z naszą reklamą lub zostali zachęceni przez inne działania marketingowe, które podejmujemy,
• zostali zidentyfikowani jako potencjalni klienci w zespole Biura Obsługi Klienta,
• zostali pozyskani przez Dział Sprzedaży

Wymiar pracy

Wymiar pracy

Pełen etat

Forma współpracy

Forma współpracy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Miejsce pracy

Poznań

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/-a za:

  • kompleksową koordynację migracji stron WWW, poczty e-mail oraz domen z firm konkurencyjnych do LH.pl
  • pracę na leadach przychodzących — obsługa mailowych, telefonicznych i przesyłanych na chacie zapytań klientów
  • wsparcie klienta w procesie zakupu usług (mail, telefon, chat)
  • zauważanie i wykorzystywanie szans sprzedaży, np. proponowanie klientom migrującym strony WWW transfer domen lub dołączenie do programu partnerskiego
  • utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i partnerami
  • opiekę nad klientem w trakcie procesu migracji, a także po przeniesieniu wraz z upewnieniem się, że migrowanie usługi działają poprawnie
  • rozwiązywanie podstawowych trudności technicznych na serwerach klientów i wsparcie w konfiguracji usług w panelu klienta i na serwerach
  • bieżące wprowadzanie szans sprzedażowych (leadów przychodzących) do systemu CRM i ich aktualizowanie wraz z postępem procesu migracji
  • współpracę z działem Młodszych Administratorów Systemów i Biurem Obsługi Klienta

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta, w szczególności przez kanały, którymi komunikujemy się z naszymi klientami
  • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu działania stron internetowych, poczty biznesowej, domen i hostingu
  • masz umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
  • masz umiejętność budowania relacji z klientami
  • posiadasz dobrą organizację czasu pracy
  • wykazujesz znajomość etycznych praktyk sprzedaży usług.;

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług
  • znajomość zagadnień związanych systemami CMS, np. WordPress, Prestashop

Oferujemy:

Umowę o pracę na pełen etat

Umowę o pracę na pełen etat

Praca w godzinach od 8 do 18:00 od poniedziałku do piątku

Rosnące wynagrodzenie

Rosnące wynagrodzenie

Wynagrodzenie podstawowe oraz premię od serwerów i domen (premie nie mają górnego limitu)

Niekorporacyjny styl pracy

Niekorporacyjny styl pracy

Oferujemy przyjazną i partnerską atmosferę pracy w kilkuosobowym i zgranym zespole

Otwartość na pomysły

Otwartość na pomysły

Przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań

Szkolenia

Szkolenia

Szkolenia wewnętrzne zaznajomią Cię z usługami LH.pl oraz z działaniem serwerów i stron WWW

Nowoczesne biuro

Nowoczesne biuro

Doskonała lokalizacja biura (biuro zlokalizowane jest przy dworcu Poznań Główny – ul. Wujka)

Spotkania integracyjne

Spotkania integracyjne

2 spotkania integracyjne w roku

Wsparcie w rozwoju

Wsparcie w rozwoju

Możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w branży IT

Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego

Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego

Dofinansowanie do karty Multisport

Dofinansowanie karty Multisport

Dofinansowanie lekcji języka angielskiego

Dofinansowanie lekcji języka angielskiego

Dofinansowanie lekcji języka angielskiego na 3 poziomach

Firmowe śniadania

Firmowe śniadania

Aplikuj

    Załącz swoje CV *

    Dozwolone formaty: .pdf, .xps, .doc, .docx, .odt. Maksymalny rozmiar: 3MB

    Dodatkowe informacje (opcjonalne)