LH.pl · Webinary
Analityka internetowa nie taka straszna!
Cykl rozmów o analityce internetowej to seria webinarów organizowana przez LH.pl dla każdego, kto chce zacząć świadomie zbierać dane, analizować je i wyciągać właściwe wnioski.
Zaprosiliśmy trzech specjalistów, aby zabrali nas w wirtualną podróż po Google Analytics i nie tylko! Nasi Goście to praktycy, dlatego nie zabraknie przykładów z życia wziętych, trafnych obserwacji i pomocnych wskazówek.
Czego dowiesz się z naszych webinarów?
Zakończone webinary
Ciasteczka na legalu – jak wdrożyć zgodę cookies i uzależnić od niej skrypty marketingowe?
Termin: 11 lipca o 12:00
Goście: Arkadiusz Szczudło (Adwokat, prawnik kreatywnych) i Damian Rams (Specjalista od Google Analytics, Google Tag Managera i Google Data Studio)
Jak stworzyć zgodę cookies i kiedy należy zbierać zgodę na ciasteczka? Z tego webinaru dowiesz się, jakiego rodzaju ciasteczka są generowane i skąd wiedzieć, które z nich wymagają zgody od użytkownika. Na tej podstawie opowiemy, jak stworzyć odpowiednią zgodę cookies, przeanalizujemy co powinna zawierać i w jaki sposób musi działać, aby była zgodna z RODO. Poruszymy także temat polityki prywatności i tego, co powinno być w niej umieszczone. Ten webinar połączy wiedzę prawną z techniczną – porady będą udzielane zarówno przez specjalistę od narzędzi marketingowych (Damiana Ramsa), jak i adwokata (Arkadiusza Szczudło).
Dołącz, aby uzyskać ostateczną wiedzą w kwestii wdrażania zgody cookies i integrowania jej z różnymi narzędziami marketingowymi, takimi jak Google Analytics 4.
Kim jest Arkadiusz Szczudło?
Prawnik kreatywnych – adwokat pomagający małym i dużym przedsiębiorcom w branży IT
Arkadiusz na co dzień wspomaga biznesy z branży odzieżowej oraz IT w zakresie prawnym. Pomaga w budowaniu biznesu poprzez merytoryczne i prawne wsparcie w zakresie umów, regulaminów sklepów internetowych i aplikacji mobilnych, a także wdrożeń RODO.
Kim jest Damian Rams?
Specjalista od Google Analytics 4, Google Tag Manager i Google Data Studio
Pomagam firmom wdrażać analitykę internetową i wykorzystać ją do poprawiania wyników biznesowych. Specjalizuję się w Google Analytics 4, Google Tag Manager i Google Data Studio. Dowiozłem 50+ projektów dla firm z sektora MSP z różnych branż. Prowadzę bloga o analityce i newsletter #TajnikiAnalityki.
Zgoda na analitykę — jak ją wdrożyć i respektować ustawienia użytkownika?
Termin: 15 czerwca o 12:00
Gość: Damian Rams (Specjalista od Google Analytics 4, Google Tag Manager i Google Data Studio)
Samo wdrożenie Google Analytics 4 to nie wszystko. Potrzebujesz jeszcze uzyskać zgodę na zbieranie danych od użytkownika, który wchodzi na twoją stronę. Damian Rams opowie o tym, jak działa Consent Mode w Google Analytics 4, jak uzyskać zgodę na przesyłanie danych do Google Analytics 4, a także jak na podstawie uzyskanego poziomu zgody ładować odpowiednie skrypty i zbierać dane zgodne z ustawieniami użytkownika.
Kim jest Damian Rams?
Specjalista od Google Analytics 4, Google Tag Manager i Google Data Studio
Pomagam firmom wdrażać analitykę internetową i wykorzystać ją do poprawiania wyników biznesowych. Specjalizuję się w Google Analytics 4, Google Tag Manager i Google Data Studio. Dowiozłem 50+ projektów dla firm z sektora MSP z różnych branż. Prowadzę bloga o analityce i newsletter #TajnikiAnalityki.
Google Analytics 4 w pigułce — wszystko, co powinieneś wiedzieć, ale boisz się zapytać
Termin: 9 czerwca o 12:00
Gość: Krzysztof Marzec (CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer)
Google Analytics 4 to rewolucja zarówno dla nowych, jak i obecnych użytkowników. Jak wdrożyć analitykę na swojej stronie? Jak odnaleźć się w nowym kokpicie GA? Jak zmigrować istniejące wdrożenie oparte na Universal Analytics? 1 lipca 2023 Google wyłączy Universal Analytics na rzecz Google Analytics 4. Co niosą za sobą nadchodzące zmiany? Krzysztof opowie o tym co wie o Google Analytics 4 – nie możesz tego przegapić!
Jedno jest pewne — czeka nas prawdziwa rewolucja! Google Analytics 4 zmienia filozofię pozyskiwania i przetwarzania danych. Dołącz do webinaru i przygotuj siebie i swoją firmę na zmiany już teraz.
Kim jest Krzysztof Marzec?
CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.
Jaka analityka dla małej firmy? Których danych nie zbierasz, a powinieneś?
Termin: 2 czerwca o 12:00
Goście: Wojciech Popiela (Webmetric) i Michał Witkowski (WitFlow)
Czy analityka małej firmy to tylko Google Analytics? A może wcale GA nie jest Ci potrzebny? Wojtek i Michał obalą mity krążące wokół analityki i podpowiedzą, jak zacząć zbierać dane, które metryki gromadzić i jak wyciągać z nich poprawne wnioski bez wydawania fortuny.
Ten webinar to analityczny must-have każdej małej firmy i rozkręcającego się projektu.
Kim jest Wojciech Popiela?
Specjalista UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Co-Founder agencji CRO/UX Webmetric
Wykładowca Collegium Da Vinci. Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji. Prowadzi również kanał UX On the Way, gdzie w prosty sposób mówi o doświadczeniach użytkowników w biznesie oraz roli badań w procesie projektowym. W swoim ponad 10-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Bauer Media, Komputronik, Neonail i Eurocash.
Kim jest Michał Witkowski?
Data Analyst
Z wykształcenia psycholog, z zawodu analityk danych. Analizą ludzkiego zachowania z użyciem liczb zajmuje się zawodowo od 2010 roku, najpierw w zespole badawczym psychologii UJ, a od 2013 w biznesie. Budował zespoły i kompetencje analityczne w trzech krakowskich firmach, w tym Base (obecnie Zendesk Sell). Szkolił i konsultował rozwiązania analityczne między innymi w Onecie, Edisondzie i HCM Deck. Od 2017 wykłada na studiach UX & PD na AGH w Krakowie. Aktualnie prowadzi szkolenia z analityki produktowej (wspólnie z witflow.com) oraz prowadzi w tym zakresie audyty, konsultacje i tutoringi.