Zaprzyjaźnij się z Google Analytics

Cykl rozmów o analityce internetowej

Prowadzisz firmę i nie wiesz, jak zabrać się za zbieranie i analizę danych? A może masz wrażenie, że nie wykorzystujesz całego potencjału Google Analytics? Pomożemy Ci to zmienić!

Sprawdź nagrania z webinarów:

Analityka internetowa nie taka straszna!

Cykl rozmów o analityce internetowej to seria webinarów organizowana przez LH.pl dla każdego, kto chce zacząć świadomie zbierać dane, analizować je i wyciągać właściwe wnioski.

Zaprosiliśmy trzech specjalistów, aby zabrali nas w wirtualną podróż po Google Analytics i nie tylko! Nasi Goście to praktycy, dlatego nie zabraknie przykładów z życia wziętych, trafnych obserwacji i pomocnych wskazówek.

Czego dowiesz się z naszych webinarów?

Jakie dane zbierać?

Przyjrzymy się temu, jakie dane powinna gromadzić mała firma i czy potrzebuje do tego GA.

Wszystko o Google Analytics 4

Wprowadzimy Cię do Google Analytics 4 – zarówno nowych, jak i istniejących użytkowników GA.

Uzyskiwanie zgody na analitykę

Podpowiemy, jak uzyskać i uszanować zgodę na zbieranie danych analitycznych.

Nie lubisz liczb, a na widok tabelek robi Ci się słabo? Postaramy się to zmienić!

Dane dostarczane przez Google Analytics mogą początkujących użytkowników wprowadzać w osłupienie, jednak to tylko złudzenie. Statystyki dostarczają masę bezcennych informacji, które pomogą Ci lepiej rozwijać swój biznes, badać zainteresowanie twoimi produktami lub usługami, a także analizować podjęte działania marketingowe pod kątem ich skuteczności.

Wspólnie z naszymi Gośćmi pokażemy Ci, że zbieranie i analiza danych może nie tylko dostarczyć Ci wielu ważnych informacji o Twoim biznesie, ale także zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy.

Nie masz jeszcze Google Analytics 4? Zegar tyka!

Google poinformował, że 23 lipca 2023 roku Universal Analytics zostanie całkowicie zastąpiony przez Google Analytics 4. Co to dla Ciebie oznacza? Jak się zaprzyjaźnić z nową wersją Google Analytics? Jakie kroki wykonać, aby dalej zbierać dane? Co oznacza przejście na nową wersję Google Analytics?

Z cyklu rozmów dowiesz się, co przyniosą zmiany — jakie metryki znikną, a jakie zostaną dodane. Co najważniejsze, pokażemy Ci, jak bez stresu przejść na Google Analytics 4. Nie zwlekaj do końca!

Zakończone webinary

Ciasteczka na legalu – jak wdrożyć zgodę cookies i uzależnić od niej skrypty marketingowe?

Termin: 11 lipca o 12:00
Goście: Arkadiusz Szczudło (Adwokat, prawnik kreatywnych) i Damian Rams (Specjalista od Google Analytics, Google Tag Managera i Google Data Studio)

Jak stworzyć zgodę cookies i kiedy należy zbierać zgodę na ciasteczka? Z tego webinaru dowiesz się, jakiego rodzaju ciasteczka są generowane i skąd wiedzieć, które z nich wymagają zgody od użytkownika. Na tej podstawie opowiemy, jak stworzyć odpowiednią zgodę cookies, przeanalizujemy co powinna zawierać i w jaki sposób musi działać, aby była zgodna z RODO. Poruszymy także temat polityki prywatności i tego, co powinno być w niej umieszczone. Ten webinar połączy wiedzę prawną z techniczną – porady będą udzielane zarówno przez specjalistę od narzędzi marketingowych (Damiana Ramsa), jak i adwokata (Arkadiusza Szczudło).

Dołącz, aby uzyskać ostateczną wiedzą w kwestii wdrażania zgody cookies i integrowania jej z różnymi narzędziami marketingowymi, takimi jak Google Analytics 4.


Zgoda na analitykę — jak ją wdrożyć i respektować ustawienia użytkownika?

Termin: 15 czerwca o 12:00
Gość: Damian Rams (Specjalista od Google Analytics 4, Google Tag Manager i Google Data Studio)


Samo wdrożenie Google Analytics 4 to nie wszystko. Potrzebujesz jeszcze uzyskać zgodę na zbieranie danych od użytkownika, który wchodzi na twoją stronę. Damian Rams opowie o tym, jak działa Consent Mode w Google Analytics 4, jak uzyskać zgodę na przesyłanie danych do Google Analytics 4, a także jak na podstawie uzyskanego poziomu zgody ładować odpowiednie skrypty i zbierać dane zgodne z ustawieniami użytkownika.


Google Analytics 4 w pigułce — wszystko, co powinieneś wiedzieć, ale boisz się zapytać

Termin: 9 czerwca o 12:00
Gość: Krzysztof Marzec (CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer)

Google Analytics 4 to rewolucja zarówno dla nowych, jak i obecnych użytkowników. Jak wdrożyć analitykę na swojej stronie? Jak odnaleźć się w nowym kokpicie GA? Jak zmigrować istniejące wdrożenie oparte na Universal Analytics? 1 lipca 2023 Google wyłączy Universal Analytics na rzecz Google Analytics 4. Co niosą za sobą nadchodzące zmiany? Krzysztof opowie o tym co wie o Google Analytics 4 – nie możesz tego przegapić!

Jedno jest pewne — czeka nas prawdziwa rewolucja! Google Analytics 4 zmienia filozofię pozyskiwania i przetwarzania danych. Dołącz do webinaru i przygotuj siebie i swoją firmę na zmiany już teraz.


Jaka analityka dla małej firmy? Których danych nie zbierasz, a powinieneś?

Termin: 2 czerwca o 12:00
Goście: Wojciech Popiela (Webmetric) i Michał Witkowski (WitFlow)

Czy analityka małej firmy to tylko Google Analytics? A może wcale GA nie jest Ci potrzebny? Wojtek i Michał obalą mity krążące wokół analityki i podpowiedzą, jak zacząć zbierać dane, które metryki gromadzić i jak wyciągać z nich poprawne wnioski bez wydawania fortuny.

Ten webinar to analityczny must-have każdej małej firmy i rozkręcającego się projektu.


Goście LH.pl

Jak nas oceniają widzowie poprzednich webinarow?

Dziękuję za wyjaśnienie wielu kwestii i dużą dawkę merytorycznej wiedzy. Dopiero Wasze wyzwanie poukładało mi w głowie i teraz wiem w ogóle od jakiej strony zacząć budować stronę. Dobra robota!

Angelika

Angelika

Dziękuję za konkretną dawkę wiedzy. Solidny webinar i do tego świetnie poprowadzony. 🙂

Marcin

Marcin

Ja byłem na wszystkich i zdecydowanie polecam! Nie tylko jeśli chodzi o SEO, ale też WordPressa bo webinary są świetne i czas leci mega szybko. Nie spodziewałem się, że dowiem się tylu nowych rzeczy.

Michał

Michał

Wiesz już, co trzeba teraz zrobić?

Dołącz do nas na żywo lub sprawdź nagrania z webinarów i zobacz, jak zdobyć szczyt Google i dostać się na pierwsze strony w wynikach wyszukiwania.