LH.pl · Webinary
Chcesz być częścią rynku wartego 124 mld zł? Zapnij pasy i wskakuj na pokład e-commerce zanim zrobi to konkurencja!
Aż 77% internautów deklaruje, że robi zakupy online. Szacuje się, że polski rynek e-commerce w 2023 roku przekroczy 124 mld zł, a do 2027 osięgnie wartości rzędu 187 mld zł! Chcesz być jego częścią? Czas zacząć zarabiać online!
Własny sklep online – jak wybrać właściwy silnik?
WooCommerce, a może PrestaShop lub Sylius? Magento, a może Shopware? Od naszych ekspertów dowiesz się jakie rozwiązanie wybrać by właściwie dopasować platformę do swoich potrzeb.
Wybór właściwej platformy i stworzenie sklepu internetowego to nie wszystko. W organizowanym przez nas cyklu znajdziesz dedykowane spotkanie, podczas którego porozmawiamy z agencją reklamową i sprawdzimy, w jaki sposób reklamować sklep internetowy, jak prowadzić w nim marketing, na co postawić i co zrobić, aby produkty z naszego asortymentu były tymi, które trafią do koszyka zakupowego.
E-commerce na swoim – rozkład jazdy
Sprawdź kogo będziemy gościć na żywo!
WooCommerce od WordPressa – jak zbudować sklep, który sprzedaje?
Termin: 18 kwietnia o 13:00
Goście: Paweł Baczyński i Andrzej Kozdęba – Agencja Brave New
Podczas webinaru porozmawiamy o tym, czy myśląc o założeniu swojego pierwszego sklepu internetowego powinniśmy wybrać WooCommerce? Zastanowimy się nad tym jakie możliwości daje sklep na WordPressie i o czym trzeba pamiętać zanim przystąpi się do pracy. Omówimy zarówno samodzielne budowanie sklepu, jak i zlecenie go developerowi lub agencji. Postaramy się także rozwiać wątpliwości w kwestii kosztów sklepu na WordPressie. Zastanawiasz się dlaczego sprawdzając ceny sklepów WooCommerce trafiasz na oferty za kilkaset, kilka tysięcy, ale i też kilkanaście tysięcy zł? A może chcesz wiedzieć ile tak naprawdę kosztuje postawienie sklepu internetowego? Podczas rozmowy poruszymy także temat wydajności i bezpieczeństwa sklepu i omówimy jak z tymi aspektami radzi sobie WooCommerce.
Nie może Cię zabraknąć! Ponad 60% stron opartych o systemy CMS w Internecie korzysta z WordPressa. To najchętniej wybierany silnik strony WWW. Dołącz do nas i dowiedz się jak ruszyć z własnym sklepem na WooCommerce.
Kim jest Andrzej Kozdęba?
Współwłaściciel Agencji Brave New
Współwłaściciel Agencji Brave New, właściciel sklepu internetowego KodujMata, wykładowca. Pierwszą stronę internetową stworzył w gimnazjum. Obecnie doradza klientom, jak tworzyć projekty, które przynoszą zyski. Nałogowo biega krótsze i dłuższe dystanse.
Kim jest Paweł Baczyński?
CTO w Brave New
CTO w Brave New, WP Developer z 8 letnim doświadczeniem. W pracy skupia się na łączeniu potrzeb klientów z wymaganiami technologii tak aby każdy rozumiał z czym ma do czynienia i jakie kroki dzielą go od założonego celu. Prywatnie zapalony longboardzista, fan gier kooperacyjnych i RPG.
PrestaShop — możliwości, bezpieczeństwo i wydajność sklepu internetowego
Termin: 20 kwietnia o 13:00
Gość: Piotr Szeliga – Agencja Tebim
Podczas spotkania dowiesz się kiedy postawić na PrestaShop i czym Presta różni się od popularnego WooCommerce. Naszemu ekspertowi zadamy także pytania o to jak CMS radzi sobie z tematem optymalizacji i bezpieczeństwa. Dowiesz się także jak rozwiązać problem właściwego cachowania i jak wyciągnąć maksimum wydajności ze sklepu na Preście.
Zastanawiasz się nad wyborem PrestaShop dla swojego sklepu? Dołącz do nas na żywo i zadaj swoje pytanie ekspertowi!
Kim jest Piotr Szeliga?
IT Architekt
Piotr posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży e-commerce. Jest pasjonatem technologii i nowych rozwiązań. Od lat pomaga firmom stać się technologicznymi liderami w swojej branży.
Sylius — czy może być lepszą alternatywą dla WooCommerce?
Termin: 27 kwietnia o 13:00
Gość: Damian Maślanka – Webmakers
Z webinaru dowiesz się czym jest platforma Sylius i jakie ma możliwości i zastosowania. Porównamy ją z popularnym silnikiem WooCommerce pod kątem optymalizacji i wydajności i wspólnie zastanowimy się czy Sylius może być odpowiedzią na słabe punkty WordPressowego sklepu. Naszego eksperta zapytamy także o to, jak Sylius radzi sobie ze skalowaniem przy większych wdrożeniach.
Sylius to dla Ciebie nowość? A może pierwsze zetknięcie z tym silnikiem jest już za Tobą? Dołącz do nas na żywo i dowiedz się jak wykorzystać potencjał Syliusa w swoim e-commerce!
Kim jest Damian Maślanka?
CTO Webmakers
Z branżą IT związany od ponad 20 lat. Przez długi czas rozwijał swoje umiejętności jako progrmista i zrealizował dziesiątki projektów – od fazy prototypowania do fazy produkcyjnej. Obecnie pełni funkcję Chief Technology Officer w WebMakers — software housie, którego jest współzałożycielem. Najmocniejszą stroną Damiana jest usprawnianie wydajności działania projektów dla dużej skali, zarówno od strony biznesowej, jak i technicznej. Entuzjasta nowinek technicznych i szukania rozwiązań, które pomagają rozwijać firmę.
W ostatnim czasie mocno ukierunkował się w stronę rozwiązań automatyzujących wytwarzanie oprogramowania low-code/no-code i rozwiązań AI. Prywatnie, interesują go technologie VR i spoglądanie we wszechświat.
Jak wdrożyć sklep Magento dla marki B2B?
Termin: 16 maja o 13:00
Gość: Tomasz Grzemski i Mariusz Stolarczyk – Macopedia
Chcesz sprzedawać w modelu B2B? Świetnie trafiłeś! Ze spotkania z Tomaszem i Mariuszem dowiesz się jakie wyzwania stoją przed Tobą we wdrożeniu Magento w modelu B2B. Dowiesz się także kiedy i dlaczego warto postawić na Magento. Porozmawiamy też o najważniejszych aspektach wdrożenia – podpowiemy Ci jak przeprowadzić wstępną analizę wymagań biznesowych, a także jak zarządzać procesem wdrożenia by zapewnić sukces projektowi.
Szukasz wysoce skalowanej platformy e-commerce? A może rozglądasz się za stabilnym i sprawdzonym silnikiem sklepu? Poznaj Magento i dowiedz się jak wdrożyć je w modelu sprzedaży B2B!
Kim jest Tomasz Grzemski?
Wwspółzałożyciel i CEO firmy Macopedia
Członek Zarządu Family Business Network Poland, COO Grupy MJG. Przedsiębiorca, doradca, ekspert w zakresie rozwiązań e-commerce, Web, WMS & ERP. Prawie od początku związany z systemem Magento. Zawodowo doświadczony analityk biznesowy i pasjonat nowych technologii, prywatnie fan kitesurfingu i skitouringu. Od ponad 12 lat kształtuje rynek e-commerce, uczestnicząc w procesie transformacji cyfrowej wielu przedsiębiorstw i rozwijając zaawansowane produkty cyfrowe. Współpracował z takimi firmami jak Benefit Systems, Macmillan Education, Selsey, Żabka, Raben Group czy Pearson.
Kim jest Mariusz Stolarczyk?
Analityk IT w firmie Macopedia
Doświadczony i pełen pasji analityk biznesowy z ponad dziesięcioletnią praktyką uzyskaną w organizacjach sektora telekomunikacyjnego, windykacyjnego, bankowego, a obecnie e-commerce. Osiągający cele przy wykorzystaniu kompleksowego zrozumienia koncepcji inżynierii systemów. Z udokumentowanym doświadczeniem w skutecznej analizie procesów i procedur biznesowych oraz w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań biznesowych.
Posiada doświadczenie zarówno po stronie biznesu, jak i agencyjnej. Uwielbia wszystko, co nowe, chętnie podejmuje się kolejnych wyzwań w celu poszerzenia swojej wiedzy i zdobycia nowych umiejętności. Prywatnie wielbiciel kotów, podróży, nowych technologii i dobrej książki.
Czy i kiedy migrować sklep na Shopware
Termin: 18 maja o 13:00
Gość: Kamil Arcisz – X-One i Kacper Gugała – Shopware
Podczas webinaru porozmawiamy o tym, czym jest Shopware i czym różni się od innych, popularnych silników takich jak WooCommerce, PrestaShop, czy Magento. Naszym Gościom zadamy pytania o to kiedy najlepiej migrować się na Shopware, jak się do takiej migracji odpowiednio przygotować oraz jak proces migracji wygląda zarówno pod kątem biznesowym, jak i technologicznym.
Zastanawiasz się nad zmianą silnika swojego sklepu? A może planujesz wyprowadzkę z rozwiązania typu SaaS? To dobry adres! Dołącz do nas na żywo i dowiedz się jak skutecznie zmienić platformę sklepu.
Kim jest Kamil Arcisz?
Senior IT Project Manager w X-ONE
BIO wkrótce
Kim jest Kacper Gugała?
AI Project Manager @ Shopware
Związany z rynkiem eCommerce od 10 lat. Autor ponad 100 publikacji na czasnaecommerce.pl, konsultant przy wdrożeniach sklepów online zarówno dla lokalnych podmiotów, jak i międzynarodowych korporacji. Prywatnie mąż najlepszej kobiety na świecie, dwukrotny ojciec i wokalisto-gitarzysta zespołu Thesis.
Jak reklamować sklep z małym budżetem?
Termin: 25 maja o 13:00
Gość: Michał Garczyński – GetNoticed
Startujesz z własnym sklepem ale nie masz jeszcze dużego budżetu na reklamę? Wspólnie z naszym gościem pokażemy Ci, że da się skutecznie promować sklep internetowy zaczynając od niewielkich stawek.
Kim jest Michał Garczyński?
Co-founder Get Noticed Agency
Współzałożyciel Get Noticed Agency. Od ponad 9 lat w marketingu i sprzedaży, zarówno po stronie marki, jak i agencji. W Get Noticed dba o rozwój i markę agencji, a także budowanie relacji biznesowych. Koordynuje także działania zespołów odpowiedzialnych za realizację kampanii Social Ads, przygotowanie grafik reklamowych i prowadzenie mediów społecznościowych dla klientów firmy. Michał bierze czynny udział w najważniejszych projektach branży marketingowej oraz biznesowej – jest m.in. prelegentem popularnego wydarzenia semKRK. Ponadto prowadzi szkolenia i zajęcia na poznańskich uczelniach wyższych, podczas których dzieli się swoją wiedzą z zakresu płatnych kampanii reklamowych oraz brand marketingu.