LH.pl · Webinary
Wspólna podróż ścieżkami optymalizacji SEO
Cykl rozmów o SEO to akcja organizowana przez LH.pl, wspólnie z Liderami branży SEO w Polsce.
Zaprosiliśmy sześciu specjalistów, aby zabrali nas w wirtualną podróż na sam szczyt wyszukiwarki Google.
Porozmawiamy o tym, jak przygotować stronę do wspinaczki na pierwsze strony w wynikach wyszukiwania, jak zbudować strategię działań, jak przygotowywać odpowiednie treści, a także co zrobić, gdy wydaje nam się, że już wyżej nie wejdziemy.
Krok po kroku, na sam szczyt Google’a!
Wyjdź przed szereg i pokaż się w Google przed innymi. Nie wiesz, jak to zrobić? Wspólnie zapytamy o to naszych Partnerów, dla których spoglądanie na strony ze szczytów wyszukiwarek nie jest obce!
Zobacz ponownie webinary, które się już odbyły:
Przebudowa lub migracja strony – jak nie stracić wyników SEO? – wszystko, co musisz wiedzieć
Piotr Michalak z Grupy TENSE
Dlaczego ludzie migrują? Po to, aby żyło się im lepiej! Ta sama zasada dotyczy migracji serwisu. Efektem tego procesu może być lepsza widoczność w wynikach wyszukiwarki, lepsze pozycje strony dla kluczowych haseł czy globalnie zoptymalizowany silnik CMS.
Planujesz zmienić serwis, ale boisz się, że migracja wpłynie na wyniki pozycjonowania strony? Praktyczna wiedza i porady od Eksperta SEO z Grupy TENSE pozwolą Ci przeprowadzić migrację z sukcesem!

Kim jest Piotr Michalak?
Ekspert SEO i Doradca Zarządu ds. Rozwoju Biznesu w Grupie TENSE
Od ponad sześciu lat pomaga właścicielom stron internetowych w rozwoju ich widoczności, dbając przy tym o realizację celów biznesowych Grupy TENSE i jej Klientów. Odpowiedzialny za wymianę wiedzy i wdrożenie nowych pracowników. Dodatkowo prelegent i wykładowca, który chętnie dzieli się swoją praktyczną wiedzą.
Jak dobrze zaplanować i realizować strategię SEO na rynkach zagranicznych
Katarzyna Baranowska i Kamil Demidowski z FOX Strategy
Wyjście na rynki zagraniczne to bardzo często wyzwanie dla przedsiębiorców. Biznes nie zawsze jest po prostu gotowy do prowadzenia działań marketingowych na terenie Niemiec, czy Wielkiej Brytanii.
W rozmowie z Gośćmi poruszymy następujące tematy:
– co trzeba wykonać zanim fizycznie wejdzie się na rynki zagraniczne;
– z czym polscy przedsiębiorcy najczęściej borykają się na samym starcie;
– jak nawiązywać kontakty biznesowe z potencjalnymi klientami z Niemiec;
– na co zwrócić uwagę przy tworzeniu wersji językowych stron WWW;
– jak kompleksowo prowadzić strategię SEO na rynkach zagranicznych;
– jak ustalić budżet na rynek Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Kim są Katarzyna Baranowska i Kamil Demidowski?
Katarzyna Baranowska
SEM Manager, Wiceprezes Fox Strategy
W branży SEO działa od ponad 10 lat. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.
Kamil Demidowski
SEO Team Leader na rynek niemiecki
Specjalista SEO z blisko 9-letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów z pogranicza SEO i użyteczności stron internetowych. Obsługuje projekty zarówno dla biznesów lokalnych i dużych serwisów E-commerce zarówno z Niemiec i Polski. Wyspecjalizował się przede wszystkim w obsłudze klientów, tworzeniu audytów i zaleceń optymalizacyjnych z krajów niemieckojęzycznych. W swojej pracy stawia przede wszystkim na efektywność prowadzonych działań SEO dla których najważniejszym wskaźnikiem jest konwersja ze stron klientów.
Prawidłowo przygotowana strategia SEO dla e-commerce. Od czego zacząć, jak wyznaczyć i mierzyć cele?
Kamil Sztubecki i Adrian Tokarski z Roial Agencja Interaktywna
SEO to dla wielu marketerów “must have”, ale i “czarna dziura”. Wiedzą i widzą, chociażby w GA – za jaką część “tortu” odpowiada ten kanał, ale nie potrafią prawidłowo wyznaczyć kierunku strategii, dobrać celów i KPI. Podczas rozmowy z Kamilem i Adrianem spróbujemy wskazać najważniejsze elementy strategii SEO dla Twojego e-commerce: jak dobrać słowa kluczowe, jak mierzyć postęp działań SEO, jak weryfikować pracę agencji.
Praktyczna wiedza pozwoli Ci prawidłowo wdrożyć projekt SEO w Twoim e-commerce i wycisnąć z niego jak najwięcej.

Kim są Kamil Sztubecki i Adrian Tokarski?
Kamil Sztubecki
CEO w Roial Agencja Interaktywna
Z branżą internetową związany jest od 14 lat. Zanim w 2013 roku jako współwłaściciel rozpoczął zarządzanie agencją interaktywną Adlike, do jego zadań należało budowanie i wdrażanie strategii marketingu efektywnościowego dla największych marek w Polsce i za granicą oraz zarządzanie kilkuosobowym zespołem plannerów mediowych.
Współautor książki „Marketing internetowy” wydawnictwa Poltex. Od 2017 właściciel agencji interaktywnej Roial z którą realizuje kampanie e-performancowe zarówno dla małych jak i dużych firm. Prywatnie fan koszykówki i snowboardu.
Adrian Tokarski
SEO Manager w Roial Agencja Internatywna
Zaczynał przygodę z SEO w 2012 roku jako samouk tworząc stronę o grach mobilnych na rynek amerykański . Początki pozycjonowania to głównie Blackhat SEO. Z czasem, po kolejnym nałożonym filtrze od Google, przeszedł na stronę „jasną stronę mocy”.
Miał okazję zbierać doświadczenie w wewnętrznym dziale SEO grupy Loando, w branży pożyczek przez Internet – uznawanej za jedną z najtrudniejszych do pozycjonowania, a także w agencji marketingowej Scorise gdzie pracował nad widocznością serwisów takich jak Domodi.pl czy BNI Polska. Z Roial związany od lutego 2019 roku. Odpowiada m.in. za projekty Nowa Era, Monnari czy Denicler. Prywatnie miłośnik dalekich podróży.
Struktura strony WWW, którą polubi Google
Roman Rozenberger z IBB Media
Jednym z najważniejszych aspektów stron internetowych i ecommerce są struktura i architektura informacji przedstawionych w witrynie. To od tego, jak zbudujemy stronę będzie zależeć, jakie możliwości będziemy mieli w zakresie indeksacji, linkowania wewnętrznego czy linkbuildingu, a także jak duże będzie ryzyko wystąpienia niepożądanych sytuacji, takich jak kanibalizacja słów kluczowych.
Podczas tego spotkania Roman przedstawi układy treści dla bloga, stron kategorii, produktów, a także omówi schematy URL i wiele innych elementów wchodzących w skład szeroko pojętej struktury WWW.
Podpowiemy, jakie elementy wewnątrz treści lubi Google i jakie wykorzystuje w tak zwanych wynikach „zerowych”. Sprawdzimy także, w jaki sposób linkować wewnętrznie pomiędzy sobą różne typy podstron.

Kim jest Roman Rozenberger?
Specjalista od Google Ads i SEO
Roman Rozenberger od 2010 roku zajmuje się reklamą Google oraz SEO. Konsultuje firmy, organizacje, agencje i specjalistów. Pomaga zwiększać rentowność działań z zakresu SEM. Udziela się jako prelegent na konferencjach i lokalnych spotkaniach, gdzie dzieli się wiedzą i praktyką z zakresu SEM, PPC, SEO oraz analityki internetowej.
Content w serwisie internetowym – jak tworzyć rankujące treści
Milena Majchrzak z SEMSTORM
Milena podczas webinaru opowie, jak wybrać temat dla wpisu oraz jak napisać artykuł, aby znalazł się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Przedstawi zasady budowania nagłówków, które zatrzymają czytelników na Twojej stronie, a także pokaże Ci sposoby mierzenia efektów działań z treścią. Dołącz i nie wahaj się pytać o content.

Kim jest Milena Majchrzak?
Współtwórczyni SEMSTORM
Pracę w branży SEO rozpoczęła 12 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.
Dlaczego moja strona nie indeksuje się w Google?
Wojtek Haremza z Grupy iCEA
Z Wojtkiem porozmawiamy o najczęstszych przyczynach problemów z indeksowaniem się strony w Google. Podczas webinaru dowiesz się czy Twoja strona jest w całości indeksowana w Google, jak wyeliminować ewentualne trudności i do czego może doprowadzić brak indeksacji. Bądź na żywo i zadaj swoje pytanie Ekspertowi.

Kim jest Wojtek Haremza?
Członek zarządu iCEA Group North America oraz Head of SEO w Grupa iCEA
Z branżą SEO związany od 2007 roku. Karierę rozpoczynał od pozycjonowania lokalnego. Od 2014 roku związany z budowaniem widoczności w wyszukiwarkach internetowych dla eCommerce. Do jego aktualnych obowiązków należy koordynowanie pracy blisko 50 osobowego działu SEO w Polsce, Azji i Ameryce Północnej. Fan automatyzacji i optymalizacji procesów wykonawczych. Jego ulubione powiedzenie “ma być jakość, a nie jakoś” wdraża we wszystkie działania, które nadzoruje. Prywatnie fan RPG, gór, dobrego jedzenia i piwa Kraftowego.
Goście LH.pl





