LH

O firmie

KILKA SŁÓW O FIRMIE

LH.pl to firma działająca w branży internetowej na Polskim rynku od 2002 roku. Oferta zawiera usługi hostingu, poczty internetowej, cloud, rejestracji domen, certyfikatów SSL. Jest ona skierowana do małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw. LH.pl od 2009 roku jest oficjalnym partnerem NASK w zakresie rejestracji domen narodowych .pl. W 2011 roku została zawarta umowa partnerska z Microsoft, na mocy której jest możliwe licencjonowanie oprogramowania (np. Windows Server, MS SQL, Exchange) w trybie SPLA (miesięczne abonamenty). W 2015 roku LH.pl stała się członkiem organizacji RIPE uzyskując numery ASN oraz własną adresację IP oraz status LIR. Firmę można zaliczyć do jednego z 10 największych dostawców web hostingu w Polsce pod względem przychodów i liczby klientów. Doświadczenie i nieprzerwalny rozwój zdobyte przez ponad 15 lat działalności pozwoliło na zbudowanie bazy 20 000 zadowolonych Klientów.

DANE FIRMY

  • LH.PL SP. Z O.O.
  • UL. PAMIĄTKOWA 2/56
  • 61-512 POZNAŃ
  • NIP: 7831711517
  • REGON: 302693647
  • BZ WBK / O POZNAŃ
  • 76 1090 1362 0000 0001 0514 1091
  • LH.PL SP. Z O.O.
  • UL. PAMIĄTKOWA 2/56
  • 61-512 POZNAŃ

INFRASTRUKTURA

NIEZAWODNOŚĆ 4,86/5

 

Firma dysponuje dwoma szafami 42U znajdującymi się w jednym z najnowocześniejszych Data Center w Warszawie - ATMAN. Lokalizacja spełnia rygorystyczne standardy (TIER III) w zakresie bezpieczeństwa oraz niezawodności dzięki zastosowaniu dwóch niezależnych źródeł prądu, systemu UPS połączonego z agregatami. Wszelkie urządzenia sieciowe jak i serwerowe są redundantne, co zapobiega przerwom w dostępie do usług w przypadku uszkodzeń awarii jakichkolwiek podzespołów.

LH.pl jest właścicielem i użytkuje ponad 40 platform serwerowych firmy DELL oraz SuperMicro, które są wyposażone w dyski SSD, 256 GB ram, dwa procesory Intel XEON klasy E5 v4. Chmura obliczeniowa (cloud) korzysta z macierzy CEPH do składowania danych. Szybki dostęp do infrastruktury jest możliwy dzięki dedykowanym łączom 1Gbit/s oraz siecią wewnętrzną 10Gbit/s SFP+. Infrastruktura jest poddana monitoringowi w trybie 24/7, a pracownicy LH.PL zapewniają szybką reakcje na jakiekolwiek zgłoszenia o nieprawidłowościach. Infrastruktura zawiera serwery kopii zapasowych umożliwiające na dostęp do danych nawet sprzed 14 dni.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Obsługi Klienta wyposażone jest w szereg narzędzi. Konsultanci są do dyspozycji poprzez chat internetowy, pocztę e-mail, oraz telefon.

  • contact_us
  • mail_us
  • tel_us

Każde zgłoszenie jest wprowadzane do dedykowanego systemu helpdesk, co umożliwia jego obsługę przez najbardziej doświadczonego specjalistę w danym obszarze. To gwarantuje najbardziej kompetentna odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie.

SUPPORT 4,86/5

 

Jakość wsparcia technicznego została została doceniona przez naszych klientów w niezależnym rankingu Webhostingtalk.

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI

Klienci LH.pl mają do dyspozycji autorską platformę online do zarządzania usługami – https://panel.lh.pl. Intuicyjny interfejs pozwala na operacje takie jak: zamawianie usług, dodawanie domen do DNS, edycja rekordów DNS, zarządzanie subdomenami, bazami danych, kontami ftp. Jeśli zmieniły się Twoje dane adresowe lub kontaktowe, wystarczy że wprowadzisz odpowiednie informacje - zostaną one zapisane w czasie rzeczywistym.

SYSTEM BILLINGOWO - ROZLICZENIOWY

Wdrożenie systemu rozliczeniowego pozwoliło na automatyzację wielu procesów w LH.pl. Autorski system wystawia miesięcznie ponad 4000 faktur i automatycznie rozlicza wpłaty odnawiając lub aktywując przy tym odpowiednie usługi. Dostępne kanały płatności to przelewy na indywidualne numery rachunków bankowych i platnosci.pl (karty płatnicze, e-przelewy). Dla firm zagranicznych jest możliwość wystawiania faktur z VAT-em 0%.