LH.pl · Dział pomocy
W celu przeniesienia praw do zarządzania kontem hostingowym na innego użytkownika należy wypełnić i przesłać do nas wniosek cesji serwera.
Prosimy o wskazanie na wniosku identyfikatora konta (loginu), do którego ma zostać przeniesiona usługa. Jeżeli to konto jeszcze nie istnieje, załóż je tutaj: https://www.lh.pl/panel/login.
W przypadku chęci przeniesienia kilku kont hostingowych do nowego konta, wystarczy, że wypełnisz jeden wniosek i wskażesz w nim numery wszystkich serwerów.
Wypełniony i podpisany dokument prześlij do nas mailem na adres: info@lh.pl. Dołącz do niego kopię odpowiednich dokumentów potwierdzających tożsamość strony, która oddaje zarządzanie hostingiem na rzecz innego użytkownika.
- skan dowodu tożsamości w przypadku, gdy hosting zakupiony został w koncie zarejestrowanym na osobę prywatną (na skanie musisz zakryć większość swoich danych, do weryfikacji potrzebujemy jedynie imienia i nazwiska oraz daty ważności dowodu osobistego);
- wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS lub umowę spółki w pozostałych przypadkach.
Poprawnie wypełniony dokument oraz dołączone do niego załączniki znacznie usprawnią przeprowadzenie cesji serwera. O zakończeniu procesu poinformujemy Cię mailowo.
Ze względu na procedurę weryfikacji danych abonenta, czas realizacji dyspozycji może wynieść do 7 dni roboczych.