Jak przesłać zgłoszenie do LH.pl?

Posiadasz domenę, serwer lub certyfikat SSL w LH.pl? Jeśli pojawi się jakiś problem w konfiguracji lub działaniu Twoich usług, możesz liczyć na naszą pomoc. Masz pytanie dotyczące posiadanej usługi? Skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub poprzez czat dostępny na stronie LH.pl

Jeżeli masz jakąś prośbę formalną (związaną z fakturą albo procedurami, np. cesji domeny lub serwera) lub konieczne okaże się dokonanie zmian w konfiguracji usługi –  napisz do nas mailowe zgłoszenie na adres info@lh.pl.

Prześlij je z autoryzowanego adresu e-mail, abyśmy mogli zrealizować od razu Twoje zgłoszenie. Autoryzowane adresy znajdziesz na swoim koncie w Panelu Klienta [https://www.lh.pl/panel/login] w zakładce Abonent w polach Podstawowy adres e-mail i E-mail zapasowy (opcja)

Co powinno zawierać zgłoszenie?

Przesyłając mailowe zgłoszenie na info@lh.pl pamiętaj, by podać w jego treści nazwę usługi, której dotyczy (np. nazwę serwera lub domeny). 

Dodatkowo, przesyłając dyspozycję oprócz nazwy usługi, której dotyczy (np. nazwę domeny lub serwera, który posiadasz w LH.pl) prześlij również w jej treści dodatkowe szczegóły.

Przykładowo, jeśli chcesz:

  • dokonać zmiany pakietu serwera współdzielonego – wskaż nazwę pakietu, który mamy ustawić [dostępne pakiety znajdziesz na stronie https://www.lh.pl/hosting], 
  • zmienić parametry serwera Cloud – prześlij nazwę i ilość parametru, który ma ulec zmianie, datę i orientacyjną godzinę wprowadzenia zmian oraz w przypadku zmiany CPU i pamięci RAM okres, na który dodatkowe zasoby mają zostać wdrożone, 
  • przywrócić stronę www z jednej z dostępnych kopii zapasowych – wskaż datę, z której ma pochodzić kopia i jej rodzaj (przywrócenie  plików strony, bazy danych lub kompletu – plików i bazy danych), 
  • dodać lub zmienić rekord DNS – podaj jego wartość i nazwę hosta (jeśli jest inna, niż nazwa domeny), 
  • wykonać cesję domeny lub serwera – załącz wniosek i załączniki niezbędne do wykonania cesji (wskazane w treści wniosku). 

Jeśli natomiast chcesz zgłosić problem z działaniem Twojej usługi – prześlij jego dokładne szczegóły oraz zrzuty ekranu z pojawiającymi się komunikatami o błędach. Jeżeli Twoje zgłoszenie dot. np. problemów z działaniem skrzynki pocztowej – prześlij w załączniku zrzut ekranu z konfiguracją skrzynki w kliencie pocztowym, z którego korzystasz – przyśpieszy to proces weryfikacji Twojego zgłoszenia.

Co dalej?

Po przesłaniu zgłoszenia na info@lh.pl pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta zweryfikują Twoją wiadomość i odpiszą na nią w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli zgłoszenie jest niestandardowe czas odpowiedzi może się nieznacznie wydłużyć. W przypadku przesłania dyspozycji dotyczącej jednej z formalności czas jej realizacji jest uzależniony od rodzaju procedury. Więcej informacji znajdziesz w poszczególnych opisach dostępnych na naszym dziale pomocy w kategorii Formalności