LH.pl · Dział pomocy
W celu aktualizacji danych abonenta domeny w rejestrze domenowym, oferujemy dwa sposoby złożenia wniosku: elektronicznie przez panel klienta lub tradycyjnie, poprzez pobranie i wypełnienie wzoru wniosku oraz przesłanie go na adres e-mail formalnosci@lh.pl.
WAŻNE! Zmiana danych w panelu klienta: https://www.lh.pl/panel/login, w zakładce Ustawienia > Dane abonenta nie powoduje automatycznej zmiany w rejestrze domenowym. Aby przesłać te zmiany do rejestru domenowego, wypełnij wniosek aktualizacji danych abonenta.
Składanie wniosku elektronicznie przez panel klienta
Zachęcamy do korzystania z elektronicznego wnioskowania przez panel klienta, co jest szybkim i wygodnym sposobem na przeprowadzenie aktualizacji danych w rejestrze domenowym.
- Zaloguj się do swojego konta w panelu klienta LH.pl, gdzie znajduje się Twoja domena.
- Przejdź do sekcji Wnioski i wybierz opcję Utwórz > Aktualizacja danych abonenta domeny.

- Wybierz kontakt domenowy do zaktualizowania. Kontakt domenowy to osoba lub organizacja przypisana do domeny jako jej abonent w rejestrze domen.
- Przejrzyj listę domen powiązanych z tym kontaktem, aby upewnić się, że aktualizujesz odpowiednią osobę lub organizację.
- Zweryfikuj aktualne i nowe dane kontaktu, które system automatycznie pobierze z rejestru oraz z Twojego konta.
- System wygeneruje gotowy do podpisania wniosek. Pobierz go, podpisz, a następnie wgraj z powrotem przez panel klienta. W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty. Zobacz, jak prawidłowo podpisać wniosek i jakie dokumenty dodatkowe załączyć (zachęcamy do podpisu profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym).
Po weryfikacji przez pracownika LH.pl, wniosek zostanie zaakceptowany. Otrzymasz informację zwrotną po rozpatrzeniu wniosku.
Akceptacja wniosku spowoduje zmianę danych dla kontaktu w bazie rejestru nadrzędnego.
Składanie wniosku tradycyjnego przez wysyłkę na e-mail
Jeżeli nie chcesz wykonywać aktualizacji danych w rejestrze domenowym przez panel klienta, wystarczy, że wypełnisz wniosek tradycyjny.
Wypełniony i podpisany dokument prześlij do nas mailowo na adres: formalnosci@lh.pl
Poprawnie wypełniony wniosek oraz dołączone do niego dokumenty usprawnią przeprowadzenie aktualizacji danych. O zakończeniu procesu poinformujemy Cię mailowo.
Ze względu na procedurę weryfikacji danych abonenta, czas realizacji dyspozycji może wynieść do 7 dni roboczych.
Jak prawidłowo podpisać wniosek?
Zachęcamy do złożenia podpisu za pomocą profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego. Pozwoli to zmniejszyć liczbę wymaganych załączników.
Zobacz, jak podpisać dokument PDF za pomocą profilu zaufanego.
Jakie dokumenty załączyć w przypadku podpisu odręcznego?
Jeśli wybierzesz odręczny podpis, pamiętaj, aby do wniosku dołączyć:
- W przypadku osób fizycznych:
- skan dowodu tożsamości właściciela usługi, zasłaniając dane wrażliwe tak, aby widoczne były tylko imię, nazwisko oraz data ważności dokumentu.
- W przypadku firm i innych organizacji:
- skan dowodu tożsamości osoby reprezentującej firmę/organizację z zasłoniętymi danymi wrażliwymi.
Uwaga! Jeśli podmiot nie jest zarejestrowany w CEIDG/KRS, konieczne jest załączenie dokumentu potwierdzającego uprawnienia do reprezentacji, niezależnie od metody podpisu.