LH.pl · Dział pomocy
W celu zmiany danych abonenta należy wypełnić i przesłać do nas wniosek aktualizacji danych.
WAŻNE! Zmiana danych w panelu klienta: https://www.lh.pl/panel/login, w zakładce abonent nie powoduje zmiany w rejestrze domenowym. Aby wprowadzić zmiany w rejestrze, wypełnij wniosek aktualizacji danych abonenta.
Dokument prześlij do nas drogą mailową na adres info@lh.pl. Dołącz do niego kopię odpowiednich dokumentów potwierdzających tożsamość właściciela usługi:
- skan dowodu tożsamości (na skanie musisz zakryć większość swoich danych, do weryfikacji potrzebujemy jedynie imienia i nazwiska oraz daty ważności dowodu osobistego);
- wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS lub umowę spółki w pozostałych przypadkach.
Poprawnie wypełniony wniosek oraz dołączone do niego dokumenty usprawnią przeprowadzenie aktualizacji danych. O zakończeniu procesu poinformujemy Cię mailowo.