LH.pl · Dział pomocy
Pakiety pomocy technicznej standard i premium dotyczą usługi cloud server.
Pomoc standard – w ramach pakietu pomocy wykonujemy aktualizacje środowiska serwerowego, aktualizacje zainstalowanego oprogramowania i panelu zarządzania, a także monitorujemy działanie usług w systemie 24/7. Ponadto realizujemy zgłaszane do Biura Obsługi Klienta dyspozycje związane z działaniem serwera.
Pomoc standard zawiera w sobie także wstępną konfigurację środowiska oraz migrację plików z serwerów konkurencji.
Dodatkowo w ramach pakietu masz do wykorzystania 1 godzinę pracy administratora w miesiącu. W jej ramach możesz zlecić nam rekonfigurację oprogramowania zainstalowanego na serwerze, czy też wykonanie dodatkowych instalacji.
Pomoc premium – w ramach pakietu pomocy premium otrzymujesz wszystko, co w pakiecie standard, lecz zakres dodatkowych godzin pracy administratora w miesiącu wynosi 2h.
Jak wybrać pakiet pomocy technicznej?
Z pomocy premium powinieneś skorzystać gdy wybierasz cloud server z oprogramowaniem Windows Server, a także gdy zamierzasz hostować na serwerze zaawansowane aplikacje. Pomoc premium jest rekomendowana dla Klientów, którzy posiadają środowisko e-commerce oparte o Magento 1 oraz Magento 2.
Nie wiesz jaki pakiet wybrać?
Jeżeli nie jesteś pewien, który z pakietów pomocy powinieneś wybrać do swojego projektu, napisz do nas wiadomość na info@lh.pl, zadzwoń pod numer: (+48) 61 624 00 00 lub skontaktuj się z nami na livechat.