Zarządzanie standard i premium na cloud serverze w LH.pl – który pakiet wybrać?

Zarządzanie serwerem to proces, który obejmuje monitorowanie i utrzymanie serwerów, na których hostowane są strony WWW i sklepy internetowe. Zadaniem administratora serwera jest zapewnienie, że serwer działa sprawnie, jest bezpieczny, a dane przechowywane na nim są w odpowiedni sposób chronione. Administracja serwerem obejmuje szereg działań, takich jak konfiguracja serwera, instalacja systemu operacyjnego i niezbędnych jego komponentów, a także świadczenie usług w trybie ciągłym. Przykładami zadań dla administratora są: aktualizacje oprogramowania, wdrażanie poprawek bezpieczeństwa, wykonywanie kopii zapasowych danych znajdujących się na serwerze, monitorowanie dostępności serwera, a także zapewnianie ciągłości działania usług.

W LH.pl do każdego serwera wirtualnego w chmurze (cloud servera) możesz dobrać odpowiedni dla siebie pakiet zarządzania. W ofercie dostępne są dwa pakiety: standard oraz premium, które różnią się od siebie zakresem i czasem wsparcia administratorów, a także szczegółowością monitoringu i reagowaniem na różnego rodzaju incydenty na serwerze.

Zarządzanie maszyną wirtualną (cloud serverem) w LH.pl

Zarządzanie standard rekomendowane dla stron WWW

Zarządzanie w pakiecie standard to usługa, która obejmuje początkową konfigurację serwera w chmurze zgodnie z Twoim zamówieniem. W ramach tej usługi wykonujemy szereg działań, w tym instalację systemu operacyjnego, konfigurację panelu DirectAdmin, a także kompleksowe ustawienia serwera i systemów backupu, przygotowując go do efektywnego działania. Dodatkowo, w ramach zarządzania standard, co miesiąc masz zapewnione 30 minut pracy naszego administratora. W tym czasie nasz zespół zajmuje się:

  • regularnymi aktualizacjami systemu operacyjnego, DirectAdmina oraz silnika bazy danych;
  • przeprowadzaniem aktualizacji bezpieczeństwa, zwłaszcza gdy wykryte zostaną luki w zabezpieczeniach komponentów systemu operacyjnego;
  • monitorowaniem obciążenia serwera, w tym zużycia pamięci RAM i obciążenia procesora (CPU);
  • systematycznym przeglądem alertów i powiadomień z naszego systemu monitoringu Zabbix;
  • przywracaniem backupów na Twoje żądanie bez dodatkowych opłat;
  • ochroną przed atakami DDoS;
  • obsługą zgłoszeń technicznych, które możesz kierować do nas za pomocą 3 kanałów kontaktu (livechat, infolinia, e-mail);
  • obsługą zgłoszeń na infolinii alarmowej dostępnej dla Ciebie 24/7;
  • optymalizacją serwera pod popularne aplikacje takie jak WordPress, WooCommerce, PrestaShop;
  • instalacją dodatkowego oprogramowania np. Redis, czy Memcached;
  • wzmacnianiem Twojego serwera o dodatkowe zasoby CPU, RAM, dysk, zgodnie z zamówieniem;
  • redukcją zasobów np. po okresie promocyjnym w sklepie internetowym;
  • konsultacją wyzwań, z którymi się mierzysz – np. dopasowywaniem zasobów pod Black Friday lub inne planowane akcje promocyjne.

Zarządzanie standard sprawdzi się doskonale gdy chcesz hostować na serwerze stronę WWW, np. na WordPressie i potrzebujesz podstawowego pakietu zarządzania i administracji.

Cena pakietu standard to 49 zł netto miesięcznie.

Zarządzanie premium rekomendowane dla sklepów internetowych

Chcesz zamówić cloud server dla sklepu internetowego? Mierzysz się z dużym ruchem, skokami zamówień w swoim sklepie? Przygotowujesz się do sezonu sprzedażowego lub akcji promocyjnej? A może chcesz uruchomić na serwerze sklep oparty o silnik Magento 2 lub Shopware 6? Zarządzanie premium będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.

Prócz korzyści, które zawiera w sobie pakiet zarządzania standard, w pakiecie premium otrzymujesz dodatkowo:

  • aktywne reagowanie naszych administratorów na wyczerpujące się zasoby takie jak pamięć RAM, czy moc procesora CPU;
  • monitoring dostępności strony WWW lub sklepu internetowego – będziemy monitorować do 3 URLi, np. stronę główną Twojego sklepu, kluczową kategorię oraz koszyk. W przypadku niedostępności którejkolwiek ze stron, nasi administratorzy otrzymają alert i zareagują aktywnie by jak najszybciej przywrócić usługę do działania
  • cykliczny przegląd bezpieczeństwa Twojego serwera.

W pakiecie premium masz do wykorzystania 60 min pracy administratora w miesiącu. Możesz liczyć na wsparcie w zakresie optymalizacji serwera pod Magento 2, Shopware 6, wsparcie w konfiguracji PWA, a także dostęp do konsultacji ze specjalistą DevOps. Nasi specjaliści mogą ponadto wesprzeć Cię w budowaniu procesu deploymentu CI/CD.

Cena pakietu premium to 199 zł netto miesięcznie.

Zarządzanie serwerem standard i premium – który pakiet wybrać?

Jeśli rozważasz hosting sklepu internetowego, zalecamy wybór zarządzania premium, aby zapewnić sobie najwyższą jakość usług i wsparcie dostosowane do specyficznych potrzeb Twojego biznesu. W ramach zarządzania premium otrzymasz szczegółowy monitoring, w tym monitoring dostępności Twojej strony WWW (do 3 adresów URL) oraz zapewnimy Ci aktywne reagowanie na przeciążenia, np. wysokie zużycie procesora (wysoki load CPU) czy błędy OOM (wyczerpujący się RAM).

Pakiet standard sprawdzi się gdy potrzebujesz podstawowego wsparcia technicznego, skupionego na monitoringu, aktualizacji oprogramowania i wykonywaniu dla Ciebie podstawowych czynności takich jak przywracanie danych z backupu, czy wsparcia w bieżącym użytkowaniu serwera.

Indywidualny pakiet wsparcia

W LH.pl świadczymy także indywidualne pakiety administracji i zarządzania, w ramach których dopasowujemy zakres naszych prac do Ciebie i Twoich potrzeb. Zakres naszych działań, prócz prac charakterystycznych dla administratora serwera, może objąć także wsparcie DevOps, które jest niezbędne dla efektywnego zarządzania kodem zaawansowanych aplikacji, a także środowiskiem serwerowym. W ramach indywidualnych pakietów możemy świadczyć dla Ciebie zaawansowany monitoring, zagwarantować krótki czas reakcji na awarie.i sytuacje przedawaryjne, a także regularnie spotykać się z zespołem developerów Twojej aplikacji by wspólnie poszukiwać nowych możliwości udoskonalenia działania i optymalizacji. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania indywidualnej oferty na administrację serwerem.