Jak włączyć potwierdzenie odbioru wiadomości w webmailu?

Jeśli jesteś posiadaczem hostingu w LH.pl i obsługujesz skrzynki mailowe przez webmaila, to ten poradnik jest właśnie dla Ciebie. Czasami zdarzają się sytuacje, w których musisz przesłać bardzo ważnego maila (np. wycena projektu dla klienta) i chciałbyś mieć pewność, że wiadomość którą wyślesz, zostanie prawidłowo odebrana. W takiej sytuacji pomocne jest potwierdzenie odbioru wiadomości.

Po zalogowaniu do webmaila możesz aktywować funkcję potwierdzenia odebrania wiadomości – do dyspozycji masz możliwość włączenia tej funkcji tymczasowo (dla pojedynczej wiadomości) lub na stałe, aby zawsze otrzymywać potwierdzenia.

Włącz potwierdzenie otrzymania tylko dla pojedynczej wiadomości

Po zalogowaniu na swoje konto pocztowe przejdź do trybu tworzenia wiadomości klikając przycisk Utwórz. W polu Do wpisz nadawcę wiadomości, następnie uzupełnij temat i treść.

W kolumnie po prawej stronie znajdziesz sekcję z opcjami. W tym miejscu znajdziesz Potwierdzenie odbioru. Aby włączyć tę opcję, przesuń suwak w prawo. Takie działanie pozwoli na aktywowanie potwierdzenia odbioru dla tej konkretnej wiadomości.

Jak włączyć potwierdzenie odbioru wiadomości?

Sposób 2 – potwierdzenia otrzymania dla wszystkich wiadomości

W tym przypadku również zaloguj się na swojego webmaila. Przejdź do sekcji Ustawienia > Preferencje, a następnie Wysyłanie wiadomości. Po prawej stronie w polu Zawsze żądaj potwierdzenia odbioru przesuń suwak w prawo, aby aktywować tę funkcję.

Od teraz będzie ona aktywna dla każdej wysłanej wiadomości e-mail.

Potwierdzenie odbioru wiadomości dla wszytskich maili - webmail lh.pl

Teraz wiesz już, jak włączyć potwierdzenie odbioru wiadomości. Wystarczy kilka kliknięć, aby je aktywować. To, czy włączysz ją dla konkretnej wiadomości e-mail, czy też dla wszystkich, zależy tylko od Ciebie.

Przeczytaj także: